ОСНОВНИ СТЪПКИ ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕТО НА УСПЕШНО СЪБИТИЕ:
СТЪПКА #7:
ПОПУЛЯРИЗИРАЙТЕ СЪБИТИЕТО СИ
Най-важни моменти: представянето на събитието е ключово, независимо дали става въпрос за брошурата на вашето събитие, онлайн страницата или страница в социална мрежа, която сте създали. Свържете се с агенция за организиране на събития, която ще ви предложи маркетинг и PR специалисти, които да популяризират вашето събитие безупречно.
Препоръка при планиране на времето: започнете с маркетинга на вашето събитие до 6 месеца предварително
СЪЗДАЙТЕ ДНЕВЕН РЕД И ГРАФИК
Към този момент, вие вече разполагате с име и тема на събитието (виж Стъпка #3).
Събитията могат да бъдат осъществени по много начини и всяка индустрия и сфера изисква различен подход. Сега точно е времето да решите точно как ще протече вашето събитие. Дневният ред, програмата и графика на събитието са много важни и от основно значение за привличане на посетители и участници. При положение, че евентуално те ще трябва да заплатят такса (в зависимост от вида събитие), за да посетят събитието, колкото повече регистрации получите, с толкова по-голям бюджет ще разполагате. От тази гледна точка и в тази връзка, темите и различните мероприятия, които ще опишете в дневния ред и графика на цялостното събитие трябва да са насочени към точно определена целева аудитория.
ЕТО НЯКОЛКО ОРГАНИЗАЦИОННИ СЪВЕТА В ТАЗИ ПОСОКА:
АКО НЕ СТЕ СИГУРНИ КАК ДА ПРОДЪЛЖИТЕ, ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ТРАДИЦИОННИТЕ ФОРМАТИ И ПОДХОДИ ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪБИТИЕ:
В допълнение, може да решите да включите и други важни моменти към графика на събитието като например бизнес срещи и награди. Не забравяйте и почивките за обяд и кафе.
СЪЗДАЙТЕ ПРОГРАМИ, КОИТО ГРАБВАТ ОКОТО
Опростените покани не са удачен вариант, когато става въпрос да се привлекат посетители и спонсори. Приятно и стилно изготвените програми са много силен маркетингов инструмент, който може да привлече хората към това да посетят вашето събитие и също така това е основен момент от развитието на събитията.
Така че, веднъж след като вече имате изготвен график и дневен ред, задължителната стъпка и задача на вашият маркетингов екип е да осигури дизайна и поръчването на високо-качествени брошури, книжки за събитието и други промоционални материали.
ВАЖНИ МОМЕНТИ, КОИТО ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ ПРИ ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОГРАМАТА:
СЪЗДАЙТЕ УЕБСАЙТ НА СЪБИТИЕТО
Освен професионално изготвени рекламни материали, ключово при организирането на едно събитие (като конференция) е и дигиталното присъствие и отразяване.
В наши дни, създаването на уеб страница за популяризиране на дадено събитие е не само задължително, но и доста лесно. За да се сдобиете с лесно използваем и забележителен уеб сайт за вашето събитие, може да ползвате готов софтуер за създаване на страница, като нашият съвет е да наемете дизайнер.
Научете повече за фирмените партита на сайта ни.
ЕТО КОИ СА ВАЖНИТЕ МОМЕНТИ, КОИТО ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ ПРИ СЪЗДАВАНЕТО НА УЕБ СТРАНИЦА ЗА ВАШЕТО СЪБИТИЕ:
ПОПУЛЯРИЗИРАЙТЕ ВАШЕТО СЪБИТИЕ В СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ
За да изградите и постигнете силно онлайн присъствие, вие трябва да сте запознати и да можете ефективно да използвате социалните мрежи и всички възможности, които те предлагат за достигане до повече хора, евентуални посетители и за повишаване на познаваемостта на събитието, както и увеличаване на продажбата на билети.
СТЪПКА #8:
ПОКАНЕТЕ МЕДИИТЕ
Най-важни моменти: в този раздел, ще се дадат съвети за това как и кога точно да се изпратят покани към медиите.
Препоръчителен период на планиране: От два до четири месеца преди събитието.
ПРОФЕСИОНАЛНИ СЪВЕТИ
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...