ОСНОВНИ СТЪПКИ ПРИ ОРГАНИЗИРАНЕТО НА УСПЕШНО СЪБИТИЕ:
СТЪПКА #5:
НАМЕРЕТЕ ПОТЕНЦИАЛНИ СПОНСОРИ
Основни моменти: Като организатор на събития, вие ще трябва да търсите и намирате решения на маркетингови и финансови въпроси. Може да ви се отдаде възможност да продадете спонсорско пространство на потенциални партньори. В този раздел, ще обсъдим ползите и недостатъците на това да включите спонсорство във вашия план.
Препоръка при планиране на времето: шест месеца преди събитието.
Не всички организатори на събития търсят спонсори. Защо? От една страна, спонсорите са важен източник на пари, особено ако имате ограничен бюджет и е необходимо да направите авансови плащания в някой етап на подготовката. От друга страна, спонсорите ще повлияят върху цялостния образ и съдържание на събитието.
Ако трябва да погледнем към отрицателната страна, спонсорите искат да имат думата по отношение на съдържанието на събитието. Някои дори искат да им се предостави време за собствени презентации и да имат собствени лектори. Поставяне на логото им върху всички конферентни материали също е компромис, който ще трябва да направите.
Един от най-сложния момент при вземането на решение да включите спонсор във вашия план е самото оформление на мястото на провеждане. Много спонсори, както е при големите конгреси, искат да имат собствен изложбен щанд, например. Решете рано дали искате да се въвличате в такова партньорство и дали мястото го позволява. Спонсорските щандове изискват допълнително място, но също така двама или трима човека, които да отговарят за щанда.
Поглеждайки към положителната страна, обаче, спонсорите дават пари, с които вие може да работите при организиране и планирането на събитието. При организиране на събития на конференция или голям конгрес, тяхното присъствие е задължително. Те не само че влияят върху бюджета, но може да имат и положително влияние върху цялото съдържание на събитието, ако предложат лидери от индустрията и сферата, която представляват, както и да се включат по теми, които вие изберете.
КЛЮЧОВИ СЪВЕТИ:
СТЪПКА #6:
ПОКАНЕТЕ ВЛИЯТЕЛНИ ЛЕКТОРИ И ГОВОРИТЕЛИ
Основни моменти: да поканите и запазите идеалния говорител за вашето събитие не е лесна задача. Имаме няколко полезни съвета и препоръки към вас в тази насока, които могат да ви помогнат.
Препоръка за планиране на времето: шест месеца преди старта на събитието
ВАЖНИ МОМЕНТИ, КОИТО ДА ВЗЕМЕТЕ ПОД ВНИМАНИЕ:
Повече информация за фирмени партита, може да намерите на сайта ни.
КЛЮЧОВИ СЪВЕТИ ПРИ РЕЗЕРВИРАНЕ НА ГОВОРИТЕЛ И КАК ДА СЕ ГРИЖИМ ЗА НЕГО:
Не се колебайте да потърсите от тях съдействие за популяризиране на събитието. Самите говорители и лектори също са ангажирани с вашето събитие и евентуално недобре посетено събитие може да окаже отрицателно въздействие и върху тяхната репутация и имидж.
СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...